Volvo maakt fluohesjes trendy met GOFLUO

Ter gelegenheid van het nieuwe schooljaar lanceert Volvo Belux een campagne rond zichtbaarheid in het verkeer, in samenwerking met ontwerper Jordy Arthur en GOFLUO. Met twee creatieve samenwerkingen wil Volvo gezinnen inspireren om veiligheid én stijl hand in hand te laten gaan.

Veiligheid als topprioriteit

De eerste schooldagen na de zomervakantie zijn voor vele kinderen extra spannend en vaak ook risicovol. In de drukte van het verkeer is het belangrijk dat ze gezien worden, zeker tijdens de donkere ochtenden en avonden die er binnenkort weer aankomen. Voor Volvo is verkeersveiligheid al sinds de oprichting een absolute topprioriteit. Het merk blijft investeren in innovaties die zowel de inzittenden als andere weggebruikers beschermen. Deze Back to School-campagne is een extra manier om dat engagement tastbaar te maken, ook buiten de wagen.


Twee creatieve samenwerkingen die veiligheid laten stralen

Volvo Belux zet dit najaar in op zichtbaarheid én stijl met twee opvallende partnerships.

Unieke designerstukken van Jordy Arthur

Aan de ene kant werkt Volvo samen met de Belgische ontwerper én Volvo-ambassadeur Jordy Arthur (Vaesen). Hij ontwierp tien exclusieve, upcycled fluohesjes van GOFLUO, elk een uniek mode-item waarin design en duurzaamheid hand in hand gaan. Met speelse fluo-accenten en een creatief kleurgebruik worden deze hesjes echte blikvangers.

Het idee dat een fluohesje zowel functioneel als esthetisch kan zijn, spreekt me enorm aan. Ik heb geprobeerd om er een uniek mode-item van te maken,” aldus ontwerper Jordy Arthur.

Volvo x GOFLUO x Jordy Arthur

Hip & veilig met GOFLUO

Daarnaast bundelt Volvo de krachten met het Belgische merk GOFLUO, bekend om hun trendy en opvallende “bodyglowers”. Speciaal voor Volvo ontwierpen ze een limited edition fluohesje voor schoolgaande kinderen (6-11 jaar), voorzien van het Volvo-logo. Het resultaat: een hesje dat kinderen met plezier dragen, omdat het er net zo leuk uitziet als het veilig is.

Wij maken zichtbaarheid cool en comfortabel. Dankzij deze samenwerking dragen kinderen hun fluohesje met trots,” vult Julie Vets van GOFLUO aan.

Volvo x GOFLUO x Jordy Arthur

Meer dan veiligheid alleen

Met deze campagne wil Volvo aantonen dat zichtbaarheid in het verkeer niet saai hoeft te zijn. Door samen te werken met creatieve partners wordt een fluohesje een persoonlijk en aantrekkelijk mode-item, zodat veiligheid een extra boost krijgt! Onder andere Volvo ambassadeur An Lemmens zal op 1 september de fluohesjes dragen voor de eerste schooldag!

Veiligheid zit in het DNA van Volvo. Met deze fluohesjes maken we die boodschap zichtbaar op straat, op een manier die kinderen en ouders aanspreekt,” zegt Elfi Janssens, Managing Director van Volvo Car Belux.

Meer lezen op The Fuzz?

GIMBER’s Nieuwe Ready-to-Drinks: dit is waarom jij ze ook moet proberen!
Lente! Alles staat weer in bloei, de zon schijnt (lees: meestal!) en …
Festival season essentials: De ultieme checklist!
De zomer is hét seizoen van festivals. Of je nu een weekend …
Moederdag inspiratie: Ontdek de leukste cadeautips
Op zondag 11 mei is het moederdag, tijd om alle mama’s extra …
Spring cleaning: tips & tricks!
Met de lente in huis en die eerste warme dagen begint het …
De geheime taal van katten en honden
Onze favoriete huisdieren spreken misschien geen Nederlands maar ze hebben wel hun …
De Perfecte Picknick: zo doe je dat!
Er is iets magisch aan een picknick: de zon op je gezicht, …