Studio Parlez Press Days: Food, Drinks & Lifestyle

Let’s recap the Studio Parlez Press Days – Part 1

Tijdens de Studio Parlez Persdagen stelt Parlez alle merken aan je voor en vertellen ze je alles over nieuwe lanceringen en producten. Uiteraard is er ook tijd voor een hapje, drankje en babbeltje. Heb je hun laatste editie gemist, of wil je gewoon een kleine recap van de merken die er waren, dan zal dit overview echt iets voor jou zijn! In dit deel vertellen we je alles over onze food & drinks en lifestyle merken die deelnamen. Als je ook nieuwsgierig bent naar onze beauty en skincare merken, kun je het volledige overzicht binnenkort in onze press room vinden.

Food & Drinks

  • Tarte à moi
  • Pureto
  • ONO
  • Pomton

Lifestyle

  • BOOST!
  • Clips
  • DOMO
  • GreenPan
  • Klaaar
  • Pierre Fabre Oral Care
  • Volvo

Je kan alle foto’s van de merken en gasten hier downloaden: Media gallery: Studio Parlez Press Days SS24

Food & drinks

Tarte à moi

Nieuw: Aardbeientaart

Een krokant zanddeeg, goudgeel gebakken en afgewerkt met een fijn laagje witte chocolade.Royaal afgewerkt met een huisgemaakte crème met echte slagroom en zongerijpte Belgische aardbeien. De ‘finishing touch’? Pistachenootjes!Verkrijgbaar vanaf 25 april, exclusief bij Delhaize winkels!

Meer info via: Tarte à Moi – online taarten bestellen – homemade taarten

Ontdek Tarte à moi, het Belgische merk met zelfgemaakte, biologische taarten en gebak. Schep een stukje plezier @www.tarteamoi.be

Pureto

Pureto is een bedrijf van en voor familie. De twee broers Gilles en Gaétan werden geïnspireerd door de aardappelpuree van hun grootmoeder. Op een random avond in Gent besloten ze er een bedrijf van te maken. Je kon de revolutie van puree 3 dagen lang ontdekken bij hun foodtruck!

Op het menu stond: “The Cozy Classic”, met als basis aardappelpuree, gecombineerd met een ambachtelijke worst, overgoten met een juicy bruine saus en ten slotte afgewerkt met crispy uitjes, gebakken spekblokjes en peterselie.

The Cozy Classic

Benieuwd naar meer gerechten? Check deze link: https://pureto.be/food/

ONO

Tijd doorbrengen met vrienden smaakte nog nooit zo goed! De hard seltzers van ONO zijn verfrissend en caloriebewust! Ze bestaan uit bruisend water, fruitsmaken en een vleugje alcohol. Enkele smaken die wij tijdens de persdagen uitprobeerden zijn:

Pop, refresh & enjoy!

Pomton

Pomton’s verfrissende drankjes zijn gebaseerd op rijke tradities om de dorst te lessen. Deze bestaan uit een unieke mix van grapefruit en tonic, is subtiel sprankelend en caloriearm.

Pomton’s Petanquebaan

Ook zin om hun limited edition smaak te proeven? Dat kan! https://pomton.com/


Lifestyle

BOOST!

De gezondheidsapp BOOST! wil gezond leven voor iedereen haalbaar en gemakkelijk maken. De app biedt een unieke combinatie van de drie belangrijkste pijlers voor ieders mentaal en fysiek welzijn: body, food en mind.

FOOD: De app is gebaseerd op intuïtief eten, wat betekent dat je afscheid kunt nemen van restrictieve diëten en het tellen van calorieën. In plaats daarvan leer je te luisteren naar de natuurlijke signalen van honger van je lichaam en het te voeden met het voedsel dat je een goed gevoel geeft.

BODY: Een gezonde geest in een gezond lichaam, daar zet BOOST! op in. Ontdek meer dan 500 workout video’s zoals cardio, hiit, pilates, yoga, dansen, gym, die je perfect thuis kan doen, zonder behulp van toestellen of dure attributen.

MIND: In de prestatiemaatschappij waarin we leven, waar we dagelijks een ellenlange to-do lijst moeten afwerken, richt deze pijler zich op het belangrijke aspect van wellbeing. Even een moment voor jezelf inlassen, dankzij een yoga of meditatiesessie, kan dus prima op elk moment van de dag.

Wil je de app testen? Neem contact op met: [email protected]

Meer info via: https://getyourboost.prezly.com/ontdek-de-boost-app-de-manier-om-gezonder-te-leven-in-2024-zonder-te-dieten

Download de app via de website, in de app store of google play store.

Clips

Het Belgische merk voor haarspelden sinds januari 2023. Geboren uit de frustratie van het worstelen om de perfecte haarclip te vinden, of je nu dik of dun haar hebt. Ze staan garant voor kwaliteit en bieden dagelijks inspiratie om je haarspeldjes creatief te stylen.

Neem zeker eens een kijkje op de website: Winkel – Clips

DOMO

In 37 jaar tijd is DOMO uitgegroeid tot het grootste Belgische merk in klein huishoudelektro. Het assortiment bestaat uit meer dan 350 toestellen in verschillende categorieën: keuken, huishouden, personal care en klimaatbeheersing.

Gebruiksvriendelijkheid, een mooi design en een goede prijs-kwaliteit verhouding zijn kenmerken van elk DOMO toestel. Bovenal wil DOMO innoverende producten op de markt brengen, die een verschil maken in het leven van haar klanten. Ook op het vlak van ecologie draagt het bedrijf haar steentje bij. DOMO zet al jaren in op zelfvoorziening van haar eigen bedrijfsgebouw.

De verpakkingen van de toestellen zijn geoptimaliseerd, zodat er zo weinig mogelijk plastic of piepschuim aan te pas komt. Het hoofdkantoor van DOMO bevindt zich in het Kempense Herentals. Er werken 60 enthousiaste en dynamische medewerkers. Zij zetten zich elke dag in om de klanten van DOMO een uitstekende service te bieden.

DOMO heeft opnieuw een indrukwekkende line-up van apparaten voorgesteld!

Meer over DOMO kan je in onze DOMO press room vinden.

GreenPan

Prestaties van wereldklasse ontmoeten minimalistische chic in de GreenPan Padova collectie. Deze eye-catching pannen – geïnspireerd door de noordelijke Italiaanse hemel – zijn ontworpen om mooi te blijven.

Een duo hard geanodiseerde aluminium constructie maakt elke pan extra sterk en krasbestendig en zorgt voor een gelijkmatige warmteverdeling voor consistent koken. Elke pan is voorzien van een gezonde keramische non-stick coating. Die is versterkt met diamanten om het ultra-duurzaam en hittebestendig te maken.

Meer info vind je in de GreenPan press room.

Klaaar

Ze willen de wereld van het schoonmaken op zijn kop zetten! Gedaan met morsen, plastic afval en chemische ingrediënten van klassiek wasmiddel. Klaaar maakt van wasjes doen een feest – voor je zintuigen, je gezondheid en de planeet.

Met hun ecologische wasstrips creëren ze een ware generatie ‘laundry lovers’. Wij ontdekten alvast hun wasstrips die plasticvrij, bioafbreekbaar, superkrachtig en 100% oplosbaar zijn!

Klaaar om mee te doen?

Pierre Fabre Oral Care

De producten van Pierre Fabre zijn er voor iedereen, in elke levensfase. Ze ontwerpen en ontwikkelen innovatieve oplossingen voor consumenten en patiënten die bijdragen aan een beter welzijn, van gezondheid tot schoonheid.Is je glimlach klaar om te stralen?

Op zoek naar optimale mondverzorging? Dan zijn deze producten perfect voor jou!Pierre Fabre Oral Care is ook de kids zeker niet vergeten!

In de kijker:

Volvo

Volvo introduceert de volledig elektrische EX30. Hun meest compacte SUV ooit!Ze ontwierpen vier interieurs voor de EX30 met de natuur als inspiratiebron. Mooi verfijnde bekledingen worden gecombineerd met prachtige afwerkingen in hernieuwbare en gerecycleerde materialen.

Meer weten over de EX30? Check: https://www.volvocars.com/nl-be/cars/ex30-electric/

Meer weten over onze merken? Ideetjes voor een artikel of samenwerking? Let us know!