Ontdek de Parlez Press Days!

Een grote week geleden waren we te gast bij de Press Days FW23 van Parlez. Het agency opende drie dagen lang hun deuren om influencers met hun merken kennis te laten maken .

Tijdens de Press Days kon je kennismaken met merken in de categorieën lifestyle, beauty en food & drinks. Het was een leuk avontuur om al deze merken te gaan ontdekken. Er werden zo’n 27 merken tentoongesteld met hun producten. Uit al deze merken hebben we onze favorieten opgelijst voor jou!

L’Occitane en Provence

De stand van L’Occitane is zoals elk jaar een pareltje! Op de stand kon je de nieuwe feestcollectie voor 2023 ontdekken. In deze collectie zitten niet alleen hun adventskalenders, maar ook de nieuwe Limited Edition Powered Shea lijn. De lijn bestaat uit hand cream, lip balm, shower cream, bodylotion en zeep. Het ruikt hemels als je het ons vraagt!

Op de stand kon je ook een aantal geherformuleerde producten vinden zoals de Devine crème, de Harmonie Crème en het Harmonie Serum.

Alle producten zijn verkrijgbaar bij de L’Occitane boetieks of via be.loccitane.com.

  • Adventskalenders & Limited Edition Powered Shea lijn
  • Limited Edition Powered Shea lijn
  • Devine crème, de Harmonie Crème en het Harmonie Serum
  • Adventskalenders
  • Adventskalenders
  • Limited Edition Powered Shea lijn

Côte d’Or

Wie lust er nu niet graag chocolade? Op de stand van Côte d’Or konden we een aantal nieuwe producten proeven. Zoals de hagelslag in pure en in melkchocolade, de Côte d’Or collection pralines en de chocolade tablet met vanille en cacaostukjes. Die laatste was onze favoriet. Ook zin om het te testen? Je kan de producten vinden in jouw supermarkt.

Wondr

Wondr, een merk van eigen bodem, sprong meteen in onze ogen. Ondertussen kennen we allemaal wel het duurzame merk. Nu stelden ze niet alleen een aantal nieuwe producten voor, maar ook een rebranding! De verpakking van hun producten is nu veel kleurrijker en in onze ogen veel speelser. Niet alleen dat maar sinds kort hebben ze ook een deo. De deo is gebaseerd op een ginger- en limoengeur. Het zorgt 48 uur lang voor protectie en een frisse geur. Deze deo is te verkrijgen voor 12,90 euro via hun website.

Clarysse

Clarysse is de laatste badlinnenproducent in de Benelux en eveneens een merk van Belgische bodem. Ze worden gedesignd In België en dragen dus het label “Designed in Belgium”. Je kon op de stand hun badlinnencollectie vinden, met onder andere hun badjassen en badhanddoeken. De badhanddoeken kon je zelfs in primeur ontdekken in hun nieuwe lila kleur. Meer info kan je vinden op hun website.

GreenPan

De volgende stand tijdens de Press Days die in onze ogen sprong was GreenPan. Stiekem was het inderdaad omdat ze roze pannen hebben! De pannen hebben niet enkel een leuke kleur, maar ze zijn ook PFAS-vrij. Dat wil zeggen dat de leuke pannen niet alleen gezonder zijn, maar ook beter voor onze planeet! De Artisan Roos 12-delige Set is verkrijgbaar vanaf 184,90 euro. Je kan meer info vinden op hun website.

Point-Virgule

Point-Virgule stelde tijdens de Press Days een rijk assortiment voor met must haves voor keuken, eetkamer en living. Het is een Belgisch merk die gekend staat voor kwaliteit, innovatie, gebruiksgemak en een snuifje design. De collectie die ons meteen opviel was de IWAS upcycled collectie. Dit is een collectie met IWAS, een Belgische start-up. Zo werden glazen en karaffen gemaakt uit wijnflessen en bierflesjes, werden oude koffieboonzakken omgetoverd tot nieuwe unieke gebruiksvoorwerpen als broodmandjes en pannenlappen en werden uit houtresten (die anders worden weggesmeten) mooie snijplanken gecreëerd. De producten kan je vinden op hun website.

Barbecook

Barbecook stelde hun nieuwe E-Carlo voor, vanaf nu was barbecueën nog nooit zo makkelijk! Je stopt de bbq namelijk gewoon in de stekker. Door zijn compactheid kan je nu barbecueën op plaatsen waar het anders onmogelijk was. De E-Carlo zorgt ervoor dat jij het ultieme BBQ-gevoel krijgt waar je maar wilt! De E-carlo bestaat niet alleen in het mooie Paris Green zoals wij hem zagen, maar ook in Barbecook Red en Midnight Grey. We kunnen al niet wachten tot het weer BBQ-seizoen is! Meer info over de E-carlo kan je vinden op de website.

Malfy & Ceders

Om de dag af te sluiten probeerden we de gin van Malfy. De flessen alleen al trokken de aandacht. Ze schreeuwen om geproefd te worden. Ikzelf had nog nooit gin gedronken, maar het viel zeker in mijn smaak! De smaken waren Con Limone, Gin Rosa, Con Arangia en Originale. Je kan meer ontdekken over de smaken op hun website.

Kort samengevat: de Press Days waren fantastisch! Super leuke ervaring en vooral een leerrijke ervaring vol ontdekkingen. We kijken al uit naar de Beauty Days! Deze zullen plaats vinden op …….. 21-23 maart 2024. Wil je nog meer foto’s zien? Neem gerust een kijkje op de Instagram-pagina van Parlez.

Foto’s door: Bram Laebens

Bekijk zeker onze vorige blogs:

5 TikTok-Trendy beauty-products van het moment
Soft Pinch Luminous Powder Blush – Rare beauty Ontdek de magie van …
Tenniscore: De trendy revival van tennisstijl
Tenniscore is dé trend van het moment, mede dankzij de film Challengers. …
Foodie Heaven: De aankomende foodfestivals in België
De zomer staat voor de deur en dat betekent dat België zich …
5 TikTok-Trendy make-up products van het moment
Skintint – Essence Laat je betoveren door deze hydraterende skintint die een …
Vier Moederdag met onvergetelijke geschenken: The Fuzz’ cadeaugids
Moederdag is een dag om de buitengewone vrouwen in ons leven te …
National No Make-up Day: omarm je natuurlijke schoonheid!
In een wereld waarin we overspoeld worden door schoonheidsidealen, filters en bewerkte …