De lente komt eraan en daarbij horen nieuwe trends en producten. Wat is hip and trending dit seizoen?
We sommen de lente-musthaves op voor jou!
QUUT
Het kinderspeelgoedmerk QUUT lanceert dit seizoen een nieuwe collectie in enkele vrolijke kleurtjes. QUUT maakt mooi, duurzaam, innovatief en design speelgoed voor de jongsten onder ons.
De Ballo in banana pink is een echte eye-catcher en doet ons meteen denken aan een zonnige lentedag!
Volg QUUT op Instagram om op de hoogte te blijven van al de nieuwigheden.
Milka paaseitjes
Denk aan Pasen en denk meteen aan paaseitjes, aan die van Milka natuurlijk ? De kleurrijke paaseitjes zijn ieder seizoen weer een groot succes bij zowel jong als oud! We zetten alle smaken nog eens op een rijtje voor jou. Een must-have in huis om er een magical Easter van te maken. Nood aan ideetjes hoe je Pasen dit jaar magisch kan maken? Neem dan eens een kijkje naar alle tips & tricks op hun platform: https://www.milkamagicaleaster.be/
Quaker Frambalicious
Quaker komt met een nieuwe smaak dit seizoen: Frambalicious! De smaak was de winnaar van de Quaker Cruesli Battle vorig jaar, waarbij je je eigen smaak kon samenstellen. De Quaker Cruesli met framboos, witte chocolade, pecannoten en munt ligt binnenkort in alle winkelrekken. Ontdek ook ons Quaker-artikel over de nieuwste Baked Oats trend!
La Lorraine sandwiches
De botersandwiches van La Lorraine zijn al lang een favoriet voor velen, maar zeker voor verenigingen. Daarom lanceert La Lorraine binnenkort een spaaractie voor jeugdbewegingen, en jij kan meesparen! Op de verpakking van je La Lorraine sandwiches kan je een telkens een code vinden. Als vereniging of als individu spaar je aan de hand van die codes voor een onvergetelijke kamp met La Lorraine. De top 3 verenigingen met de meeste codes wint botersandwiches voor op kamp, alsook een gesjorde waterglijbaan en nog veel meer attributen voor onvergetelijk waterpret op kamp.
Waarom veel verenigingen sowieso voor La Lorraine botersandwiches kiezen? Wat maakt ze zo lekker? Ze worden bereid met échte melkerijboter en verse eieren. Bovendien zijn ze altijd dagvers verpakt en daardoor heerlijk mals. Je vindt ze in de supermarkt. Spaar mee vanaf 7 april.
VitHit
Het fruitige low sugar and low calorie drankje bestaat nu ook in blikjes! De VitHit cans zijn beschikbaar in de smaken watermeloen/ framboos, mango/ ananas en pompelmoes met limoen. De blikjes zijn ideaal om mee te nemen op een zonnige picknick in het park. Welke is jouw favoriet? De aanbevolen verkoopprijs is €1,79 en is verkrijgbaar in de supermarkt.
Fulfil
Tijdens je lentewandeling nood aan een lekkere energieboost? De Fulfil proteïne bars zitten vol met vitamines, bevatten weinig suiker en bestaan in verschillende overheerlijke smaken, zoals Salted Caramel of Chocolate Brownie. De aanbevolen verkoopprijs is €2,49, je vindt ze in de supermarkt.
Ice ice baby! Nieuwe ijsjes van Unilever
Unilever kondigde onlangs enkele nieuwe toppers aan voor het lenteseizoen. Te beginnen met de nieuwe smaak van Magnum, en wat voor eentje! De Magnum Golden Double Caramel Billionaire ligt binnenkort in de winkelrekken en ziet er alvast overheerlijk uit. De nieuwe Magnum Golden Double Caramel Billionaire is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt. De aanbevolen adviesprijs voor een multipack (4 stuks van 85ml) is €6,49.
Ben & Jerry’s vindt zijn klassieker met Cookie Dough opnieuw uit, maar dan ‘on a stick’! De peace, love en Cookie Dough rondjes werden voor het eerst gemaakt in 1988 om campagne te voeren voor vredesinitiatieven in de VS. Het is ook vandaag nog belangrijk om dat stokje van vrede, gerechtigheid en gelijkheid op te steken. De Peace Pop maakt deze lente zijn entree in jouw favoriete supermarkt. De Cookie Dough-fans kunnen met het handige out of home formaat nu overal van hun favoriete ijsje genieten. Het nieuwe formaat is vanaf nu in de supermarkt te verkrijgen. De aanbevolen adviesprijs voor een multipack (3 stuks van 80ml) is €4,99.
Tot slot speelt Ola in op enkele Disney favorieten, zoals Frozen, Star Wars en Spiderman. Het Olaf ijsje met chocolade, karamel, creamy & blue vanilla, de Ice Sabers met blauwe bessen- of watermeloen-smaak en de Spidey Bites met aardbei, vanille en chocolade bevatten allemaal geen artificiële smaken of kleurstoffen. De ijsjes zijn vanaf nu beschikbaar in de supermarkt.
De modewereld zit ook niet stil en H&M lanceerde 11 maart de Simone Rocha x H&M collectie. De Ierse Simone is nog maar 34 jaar, maar maakt nu al haar naam in de mode-industrie. Ons favoriet stuk is de geruite broek, een trendy klassieker die je eindeloos kan combineren! Meer fashion artikelen vind je hier!
Qua lifestyle draait het deze lente allemaal rond genieten en slow living. Maar wat is slow living nu precies? Het concept wil je bewust laten leven, met meer aandacht en minder haast. Teruggaan naar de basis en zelf dingen creëren, zonder tijdsdruk. Fans van slow living merken snel hoe ontspannen het is om even niet te moeten, niet te haasten en gewoon ‘bezig’ te zijn.
Check zeker onze slow life rubriek op lifestyle website The Fuzz: https://thefuzz.be/category/lifestyle/ voor enkele tips om je leven in een handomdraai een pak slower te maken ?
Dankzij deze nieuwe lentetrends en producten krijgen we alvast lentekriebels!