Nooit wandelden we meer dan in coronatijden en ondertussen ontdekten we dat ons land een heleboel prachtige steden en plekken heeft. Philadelphia heeft dat ook begrepen en wil die staycations en het lokale toerisme nog meer een hart onder de riem steken! Want vakantie in eigen land is ook super leuk!
Het deksel van de verpakking van de Philadelphia Natuur 235 gram en Philadelphia Natuur 330 gram krijgt daarom tijdelijk een nieuwe look. Zo zal er op de verpakking niet langer de merknaam ‘Philadelphia’ te zien zijn, maar wel die van één van de 11 gekozen bekende Belgische toeristische grootsteden namelijk: Brussel, Gent, Leuven, Mechelen, Antwerpen, Brugge, Luik, Namen, Dinant, Doornik of Bergen. Wat is jouw favoriete stad?
Liefhebbers van Philadelphia kunnen bij aankoop van een verpakking, hun aankoopbewijs uploaden op www.citytrip.philadelphia.be en zo elke week kans maken op een citytrip in 1 van de 11 steden. Philadelphia moedigt zo aan om er opnieuw op uit te trekken, in eigen land, en ook de lokale horeca een hart onder de riem te steken. De actie loopt van midden juli tot en met eind oktober.
Help jij ook graag mee om de lokale horeca en toerisme een hart onder de riem te steken? Meer informatie of deelnemen aan de wedstrijd kan via: https://www.citytrip.philadelphia.be/.
Happy staycation!
Deze adresjes zijn ook de moeite waard als je in eigen land blijft! Lees snel onze hotspot artikelen om wat inspiratie op te doen: