Sunlight, geluk in de eenvoudige momenten van het leven

Ontdek de nieuwe Aloë Vera geur en het Sunlight eco pack

De Sunlight zeep is een echte klassieker in de Belgische badkamer. Deze producten zijn er voor iedereen, buitengewoon in hun eenvoud en puur qua formule: een zalige en zachte verzorging voor de huid. Met Sunlight kies je voor een zeep of douchegel die iedereen in huis dagelijks met plezier gebruikt. Getest en goedgekeurd door het hele Parlez-team!

NIEUW: Sunlight Shower Refill Pouch

Met de nieuwe Sunlight Classic douche refill pouch kan je heel gemakkelijk je oude verpakking hervullen en hergebruiken. Bovendien bespaar je maar liefst 70% plastic, goed voor jou en de planeet dus!

  • 70% minder plastic (i.v.g.m. de 500ml verpakking)
  • Zacht voor de huid
  • pH neutraal
  • Dermatologisch getest

Aanbevolen verkoopprijs: €3,60

NIEUW: Sunlight Aloë Vera

De nieuwe Sunlight Aloë Vera douchegel reinigt de huid mild en ondersteunt de natuurlijke huidbarrière. De subtiele en zachte aloë vera geur creëert een zalig momentje van genieten. Wij zijn alvast fan!

  • De formule met aloë vera kalmeert de huid
  • Zacht voor de huid
  • Hydraterend
  • pH neutraal
  • Dermatologisch getest

Aanbevolen verkoopprijs: €3,75

Sunlight is een onmiskenbare musthave in jouw dagelijkse verzorgingsroutine. Voor meer info, contacteer [email protected]. Wil je graag iets testen, geef gerust een seintje!

Over Sunlight

Wist je dat Sunlight het oudste merk van Unilever Beauty is? Het werd in 1883 geïntroduceerd in het Verenigd Koninkrijk en had maar één doel: hygiëne populariseren en dit binnen handbereik van gewone mensen te brengen. Zoveel jaren later is Sunlight nog steeds een vaste waarde in de badkamer en blijft het merk de focus leggen op het bieden van een zachte verzorging van de huid, voor iedereen.

Over Unilever

De Unilever merken zijn al 120 jaar pioniers, vernieuwers en ‘toekomstmakers’ en ze zijn van plan hier mee door te gaan. In maart kondigde Unilever aan om het woord ‘normaal’ van alle verpakkingen en uit alle advertenties van haar beauty- en persoonlijke verzorgingsmerken te halen als onderdeel van hun nieuwe Positive Beauty strategie. De beslissing om het woord “normaal” te verwijderen is een van de vele stappen die Unilever zet om achterhaalde schoonheidsidealen uit te bannen, discriminatie te beëindigen en te pleiten voor een inclusiever beeld van schoonheid.

Unilevers toonaangevende innovatie en technologie zal samen met de Positive Beauty strategie ook verandering in productontwerp en formuleringen stimuleren, zodat producten beter zijn voor mens en planeet, een superieure productbeleving bezorgen én inspelen op consumententrends.

Meer beauty artikelen lezen?

Hohoho! De adventskalenders van L’Occitane zijn er!
L'Occitane en Provence is verheugd je er bij te hebben wanneer we …
5 TikTok-Trendy beauty-products van het moment
Soft Pinch Luminous Powder Blush – Rare beauty Ontdek de magie van …
5 TikTok-Trendy make-up products van het moment
Skintint – Essence Laat je betoveren door deze hydraterende skintint die een …
Vier Moederdag met onvergetelijke geschenken: The Fuzz’ cadeaugids
Moederdag is een dag om de buitengewone vrouwen in ons leven te …